Dzień w naszym przedszkolu

Przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach:  6.30 – 16.30
Podstawa programowa realizowana jest od godziny 8.00 – 13.00


RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUPY III „SMERFY”

 6.30 – 8.45
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Zabawa orientacyjno – porządkowa, ruchowa. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne, ogólnorozwojowe.

 8.45 – 9.00
Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

9.00 – 9.30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

9.30 – 10.30
Realizacja zadań edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.

10.30 – 10.45
Przygotowanie do drugiego śniadania. Drugie śniadanie.

 10.45 – 11.45
Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Zabawy dowolne na placu przedszkolnym, wycieczki, spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.

11.45 – 12.00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe. Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania do stołów do obiadu.

 12.00 – 12.30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami, kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.

12.30 – 13.00
Relaks, słuchanie utworów literatury dziecięcej czytanej przez nauczycieli, muzyki relaksacyjnej – wyciszanie.

13.00 – 13.30
Zajęcia z lektorem – język angielski.

13.30 – 14.00
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, praca indywidualna z dziećmi.

14.00 – 14.30
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.

 14.30 – 15.00
Zajęcia z katechetką oraz psychologiem – religia, bajkoterapia.

 15.00 – 16.30
Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci, porządkowanie w sali, zabawy na dywanie i tablicy interaktywnej, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, rozchodzenie się dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUPY II „PSZCZÓŁKI”

7.30 – 8.45
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Zabawa orientacyjno – porządkowa. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne, ogólnorozwojowe.

 8.45 – 9.30
Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Śniadanie.

9.30 – 10.30
Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć obowiązujących w danym tygodniu.

10.30 – 10.45
Przygotowanie do drugiego śniadania. Drugie śniadanie.

 10.45 – 11.45
Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Zabawy dowolne na placu przedszkolnym, wycieczki, spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.

11.45 – 12.00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.

 12.00 – 12.30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami, kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.

12.30 – 13.00
Relaks, słuchanie utworów literatury dziecięcej czytanej przez nauczycieli, muzyki relaksacyjnej – wyciszanie.

13.00 – 13.30
Zajęcia z lektorem – język angielski.

13.30 – 14.00
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, praca indywidualna z dziećmi.

14.00 – 14.30
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. Kultura spożywania posiłków.

 14.30 – 15.00
Zajęcia z psychologiem – bajkoterapia.

 15.00 – 16.30
Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci, porządkowanie sali, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, rozchodzenie się dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUPY I „KRASNOLUDKI”

7.00 – 8.30
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Zabawa orientacyjno – porządkowa. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne, ogólnorozwojowe.

 8.30 – 9.00
Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.

9.00 – 9.30
Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

9.30 – 10.00
Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć obowiązujących w danym tygodniu.

10.00 – 10.30
Przygotowanie do drugiego śniadania. Drugie śniadanie.

 10.30 – 11.30
Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Zabawy dowolne na placu przedszkolnym, wycieczki, spacery – poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.

11.30 – 12.00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe.

 12.00 – 12.30
Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami, kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. Relaks – wyciszanie.

12.30 – 13.00
Zajęcia z lektorem – język angielski.

13.00 – 13.30
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, praca indywidualna z dziećmi.

13.30 – 14.00
Przygotowanie do podwieczorku.

14.00 – 14.30
Podwieczorek. Kultura spożywania posiłków.

14.30 – 15.00
Zajęcia z psychologiem – bajkoterapia.

 15.00 – 16.30
Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci, porządkowanie sali, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, rozchodzenie się dzieci.

Zapraszamy również
na nasz profil na Facebook

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.